onsdag 22 april 2009

22 april 2009

I fredags var vernissagen. Det gick till stor del som planerat. Att jag fick ha på Café Hängmattan, bara det gjorde vernissagen lyckad! Det var mitt främsta val av lokal och jag fick ha det där. Det kom många och tittade, dock var jag inte så bra på att informera om att man kunde köpa t-shirtarna. Nu i efterhand har jag kommit på att jag borde ha hängt prislappar på t-shirtarna eller liknande, det är alltid lätt att vara efterklok. Jag kommer nog i alla fall sälja så att jag inte går back.

Jag har nu tre dagar på mig att skriva en projektrapport och en utvärdering till loggboken. Det känns dock som om att det blir en himla massa utvärderingar.

Jag känner mig helt borttappad och har ingen aning och vad jag ska skriva. Jag hoppas det kommer till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar