torsdag 12 mars 2009

Förväntningar inför projektet

Detta är vad jag tänkte för 7 månader sen:

När jag såg bilden framför mig av min projektidé så såg jag hur jag skulle skapa t-shirtar som skulle säljas i mängder. Jag ville ta kontakt med HM eller JC och andra större affärer för att hitta intresserade. Jag ville även integrera miljöorganisationer som skulle kunna skänka bidrag till projektet. Jag trodde att ett projekt som skulle främja miljön bland barn skulle vara intressant för dessa organisationer.
Jag ville sprida kunskap om miljön till barn, men främst få ut snygga t-shirtar. Jag ville skapa en udda eko-produkt och att barnen med deras kreativitet skulle hjälpa mig med den.
Mitt mål var som sagt att skapa en produkt som skulle säljas i mängder.
Jag trodde även innan projektet att företagen som sålde dessa t-shirtar skulle vara tillmötesgående och intresserade av att samarbeta i ett sådant här projekt.
Mina förväntningar var stora. Jag trodde på idén och att det skulle skapa intresse bland större företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar